Pass 2009-05-04

Starttid: 15:25 2009-05-04
Distans: 10,4 km
Tid: 1:04:12
Hastighet: 06:12 min/km
Medelpuls (204 max): 163,9904
Kommentarer: 4K Kort backe. Första passet på nästan en vecka! Det är inte bra för mara-träningen, Szalkai skulle inte vara nöjd! Jag vet inte om det var pga dåligt samvete eller de andra backlöparna borta vid Ackis, men jag tror att jag tog ut mig lite väl mycket. På gränsen till att må dåligt när jag kom upp de sista gångerna och nästan halva vägen hem också! Regnade rejält från 10:e backen och nästan hela vägen hem - men det var faktiskt mer uppfriskande än jobbigt.

På väg till backen hann jag också lämna in deklarationen... Som vanligt i sista minuten, men traditioner är ju till för att hållas!

1 kommentarer:

Daniel sa...

Najs m deklarationen :D haha! Ta med den på rundan!