Pass 2009-03-17

Starttid: 19:12 2009-03-17
Distans: 12,0 km
Tid: 1:05:32
Hastighet: 05:26 min/km
Medelpuls (204 max): 166,3793
Kommentarer: Korta intervaller i 7 km med 3 km uppvärmning och 2 km nedvarvning. Hade bandrep och kom hem sent. Inte alls sugen att gå ut, men eftersom jag nu för tiden har en tävling med finnen på jobbet om vem som springer mest (efter programmet vi kör) - och att jag för tillfället leder - så ville jag inte missa ett pass. Det gäller att säkra avståndet som jag har tagit hittills!

Fick också möjlighet att springa in mina nya skor. Ett par Adistar Salvation som sitter mycket bättre än mina gamla Nike Structure Triax i något för stor storlek. Tänkte springa in dem till Marathon, men inte använda dem för mycket så att de fortfarande har mycket dämpning kvar.
Karta �ver l�ppasset

0 kommentarer: