Pass 2009-04-12

Starttid: 12:25 2009-04-12
Distans: 31,9 km
Tid: 3:01:47
Hastighet: 05:42 min/km
Medelpuls (204 max): 159,5811
Kommentarer: 32 km ute i skogen. Ojoj vad tråkigt det kan bli. Efter en mil känner man "nu är det inte långt kvar"... men fem km senare inser man att inte ens hälften är sprunget. Strålande väder hjälper inte när det är ensamma pass.

Jag skrev igår att jag börjar tycka om långpassen, men tydligen ljög jag. Det är rätt stor skillnad att springa själv mot att ha sällskap, så jag tror jag ska försöka planera in de här lite bättre i fortsättningen.

Hur som helst kändes det under sista timmen att energin var slut. Jag hade laddat bra med gröt, ris och energidryck så det flög fram första milen, men mot slutet fanns inte mycket kvar. Men jag vet inte om jag ger mycket för det här med "väggen". Kanske dyker den upp först om man pressar sig lite, men hittills har jag inte sett till den... Tänk om den väntar bakom hörnet efter 35 km på Maran. Där smäller det till och sedan har jag ingen koll på något längre. Nej, vi får se hur det hela går!
Karta �ver l�ppasset

0 kommentarer: